събота, 6 юни 2015 г.

Price action анализи

                             Price action анализ на валутната двойка EUR/USD 


     Здравейте уважаеми колеги, новия месец започна с уникален старт за мене и още от сега доходността за новия месец си ме задоволява и ме подвежда до мисълта, че спокойно мога да си ходя по моренцето и консервативно да си трейдвам. Последния ден от миналата седмица имаше важни фундаметални фактори и най-важния NFP. Предпочитам да наблюдавам големите движения по време на новини, но доверявайки се на прайс екшън стратегията , която ми подобри търговията със 100 % аз открих къса поръчка на появилия се пин бар на подходящо място. Всички индикации за откриване на поръчка бяха на лице : тренд , зони и необходимият за мен пин бар. Рискувах по време на новини, но спечелих. Признавам си беше си агресивен вход, но дисциплината на стратегията ми беше спазена и си го позволих. Разбира се бях направил и други проучвания и анализи за това ми решение за Щатската икономика. А какво очаквам от тук нататък. Еми виждам , че цента е достигнала краткосрочната си подкрепа и е започнала процеса на връщане назад. Възможно е и да достигне , до съпротивата си, но е възможно и да пробие подкрепата (не знаем потенциала на пин бара дали е завършен) и виждате до къде е възможно да стигне. Но това са доста големи движения и не мисля , че идващата седмица ще бъдат достигнати. За сега мисля да бъда неутрален и да наблюдавам. Общо взето анализаторите в bloomberg коментират за продължение на силата на долара, но знаете за мен са важни прайс екшън сигналите.




Price action анализ на валутната двойка NZD/USD

При тази валутна двойка миналата седмица бях забелязал прайс екшън сигнал на H4. И доста добре се получи, прибрах бързи пипове от порядъка на 90-99 пипа. Всички фактори бяха налице и действах.


А за бъдещо предположение мога да кажа, че е възможно леко по леко да се покачи на горе, защото цената е достигнала месечна подкрепа (даже и се опитва да пробие), но ще наблюдаваме какво ще стане. Подобна ситуация имаме и при gbp/jpy, но в обратна посока.

Price action анализ на валутната двойка GBP/JPY

Валутната двойка в началото на миналата седмица ми даде прайс екшън сигнал : възходящ тренд с бичи пин бар, но беше в ниво(съпротива) , което беше възможно връщане на цената надолу и някои колеги мислеха , че имаше сигнал пеперуда (ЖИВОТИНЧЕ) за обръщане на тренда но аз доверявайки се на моя стил открих дълга поръчка и пазара ме възнагради за това решение. А от тука нататък ще наблюдаваме какво ще стане , но за сега съм неутрален. На месечна графика виждаме месечна съпротива.




Price action анализ на валутната двойка GBP/USD 

И тази двойка ми даде сигнал за продажба , също като евро/долар миналата седмица. Но преди това може да видите , че съм отиграл и buy и , че съм прибрал доста добър профит. Като цяло и тука съм неутрален, но ситуацията е като при евро/долар.


  
Миналата седмица ми беше много профитна , пожелавам ви и на вас така, а нека да ви покажа и още две мои сделки, които ме зарадваха доста. Но всичко дължа на моят учител Николай Колев. Той ми показа магията за price action a. Стремя се да не търгувам често, и на всеки появил се сигнал, да действам по-консервативно , но като имам сигнал просто се възползвам макар и с малък обем. Трейдинга не е само стратегия или buy - sell , а трейдинга е психология , характер, знания , гъвкавост и усилия. Но не трябва да бъде и СТРАХ.


 Успех колеги , при въпроси ми имате контактите. А отворен съм и за критики , АЗ СЕ УЧА ОТ ТЯХ. Но важното е отчета нали знаете ;) 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Price Action анализ на основната валутна двойка на W1

                                                         EUR/USD W1      Здравейте уважаеми колеги! Мина доста време от последният м...