събота, 16 септември 2017 г.

Price Action анализ на основната валутна двойка на W1


                                                         EUR/USD W1

     Здравейте уважаеми колеги! Мина доста време от последният ми анализ, но това не означава, че не търгувам. Напротив! Търгувам, следя, дебня необходима ситуация, за да извлека моето от пазарните движения. Причината за непубликуването ми на анализите в блога ми е, че имам и други бизнес модели с, които се занимавам активно и за това не ми остава време да напиша идеите си тук. Понеже много колеги се свързаха с мен по facebook и ме попитаха, дали още търгувам, реших да направя един технически анализ на EUR/USD на седмична графика.

    Нека да навлезем при ситуацията с валутната двойка. Аз лично виждам, че дългосрочният тренд на седмична графика е низходящ. След прекалената обезценка на еврото, то успя да възстанови позиции спрямо долара тази година. Случват се много фундаментални фактори, които влияят на пазара. Оособено политиката в САЩ... общо  взето, спекулациите продължават с пълна сила. Днес съм много искрен и смея да кажа, че светът се побърква, голям хаос в политиката, действията, даже природните условия влияят ( наводнения, земетресения и т.н.), да не говорим за Северна Корея.
    Бъдете много внимателни с търговията колеги! Лично аз смъкнах обемите на търговия на микролот, понеже нещата са динамични и не е както преди.
Нека се върнем към валутната дойка.... Дългосрочният тренд е низходящ, виждаме цялото движение на цената от 2001 г. насам. Виждаме къде са заредени ордерите на големите пазарни играчи, виждаме важните зони, които определят много неща. Мисля, че цената достигна до зона за продажби в дългосрочен план. Възможно е да има консолидация на седмична графика между 1.15 и 1.25, но ако не се случи нещо много важно, което да обезцени долара, би трябвало да видим спад.


Успех! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Price Action анализ на основната валутна двойка на W1

                                                         EUR/USD W1      Здравейте уважаеми колеги! Мина доста време от последният м...