неделя, 7 юни 2015 г.

                       Price action анализ на валутната двойка EUR/NZD


      Имаме наличие на "хубав" пин бар, който ни е най-надеждния сигнал от price action стратегията. Цената е пробила ниво на съпротива и се е върнала образувайки мечи пин бар, след което е тествала средата на пин бара (50%) и най-вероятно ще продължи на долу. Както виждате съм поставил трика си за риск възвръщаемостта и добре изглежда според мен-най-малко R:R=1:2 бихме достигнали, възможно е и R:R=1:4, ориентирах се от бързата ми ЕМА, което ми поцказва дългосрочна подкрепа. Според мен в ситуацията има белези за къси поръчки по прайс екшъна , но единственото , което не трябва да пренебрегнем е трендът (краткосрочен тренд- възходящ). ЕМА са успоредни нагоре, но е напълно възможно да продължи по дългосрочното низходящо движение. Ще наблюдаваме как ще се развият нещата, но това ми казва прайс екшъна(добри приятели сме). Успех.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Price Action анализ на основната валутна двойка на W1

                                                         EUR/USD W1      Здравейте уважаеми колеги! Мина доста време от последният м...