събота, 11 март 2017 г.

Преглед на Price action анализите ми от началото на 2017 г.

 
 
   Здравейте приятели, реших да направя един кратък преглед на анализите ми, които публикувам на блога си. От началото на новата година са направени анализи главно на шест валутни двойки. Сега ще ви демонстрирам с графики, именно как са се развили нещата след моите анализи и дали съм реализирал профит от priceaction сигналите.

                                           Първата валутна двойка е AUD/USD 

       Можете да видите анализите ми за тази валутна двойка от началото на годината. Имам два анализа за валутната двойка и резултатът е +230 пипа печалба. 


 Втората валутна двойка е EUR/CAD

       Имам един направен анализ за тази валутна двойка и съм прекалено доволен от анализа си. Съотношението ми за риск: възвръщаемост е 1:5 и реализираният профит от анализа е +550 пипа.


Третата валутна двойка е EUR/JPY

      Сигнала беше с добър R:R, но имаше неща, които не ми харесват, като развитие на сигнала. Много е важно да знаем, кога точно да се включим и кога точно да излезем от пазара. Онези старите правила като: "сключена сделка не се пипа до края на развитието си" са вече остарели правила, които вече не работят достатъчно добре. Разбира се всеки има различно мнение, но моят опит от 5 години, ми доказа точно тази теза. Уважаеми колеги, парите по трейдинг сметката са наши и виждате колко трудно се печелят, за това нека да си ги управляваме както трябва. Пазарните тенденции се променят във времето, пораждат се нови икономически събития, спекулации, манипулации с роботи и т.н. и старите правила вече са именно стари и както всички ние остаряваме и умираме и те остаряват и не ни вършат работа.
    Та извода е, че се включих на време на пазара за на юг и излязох на време , след като реализирах 230 пипа профит. 


Четвъртата валутна двойка е NZD/USD

       По време на анализа си, бях много концентриран към движенията на тази валутна двойка, тъй като са много "странни" и не дава сигурност на техническия анализ. Но в крайна сметка цената направи +300 пипа профит по моята посока. 


                                            Петата валутна двойка е AUD/CAD

     Мисля, че този анализ има време да се развие, но трябва да мине още малко време. Анализът ми не беше безупречен, имаше и други сигнали, които не бяха моят стил на търговия и те поцказваха, че цената ще пада. Но като видях, че купувачите и продавачите се колебаят и няма развитие, реших да изляза с малък профит от 105 пипа, но вярвам, че предстои спад.


                                        Последната валутна двойка е AUD/JPY

      Както при AUD/CAD и тук имаме едни колебания на пазарните играчи. Няма заложени обеми по дадена посока и цената прави краткосрочни и леки движения и не поема по една посока. Но сегашната достигната зона е добра за къси позиции, но най-умният вход ще бъде да се заемат къси позиции с чакащи ордери на 89, тъй като биковете продължават да поддържат от лятото насам възходящият тренд. На валутната двойка и трябва време да се развие по посока юг, но аз вече не съм на пазара, излязох с едни скромни 75 пипа, поради несигурността на пазарното търсене и предлагане.


  Резултати от анализите: AUD/USD- +230 pips
                                            EUR/CAD-+ 550 pips
                                            EUR/JPY- +230 pips
                                            NZD/USD- +300 pips
                                            AUD/CAD- +105 pips
                                           AUD/JPY- +75 pips
                             ОБЩ РЕЗУЛТАТ: +1490 pips

    Някои колеги предпочитат резултатите да бъдат анализирани и доказани в пари, но поради различните обеми, които ползвам при търговията в зависимост от риска, който се поема бих могъл да ви докажа в парични единици профита с цялостен стейтмънт. Но както и да го сметнем с минимални обеми от 0.01 лота, този резултат е равен на няколко минимални заплати в България. Така, че каквото и да работя, където и да работя като част от системата, аз никога няма да се откажа от търговията на финансовите пазари, защото причините са безброй много, например: икономически, демографски и сумати други проблеми в страната. Ако се надявам на една малка пенсия от 200 лв и остана част от системата на съвременното робство, значи не съм постигнал нищо. Аз имам различно мислене! Запознат съм с икономиката, разбирам, че е добре да работим на теория, за да допринесем нещо на държавата, за да получават пенсии бабите ни, но интересна тема е дали ще има пенсионна система, докато дойде моето време ( ако изобщо доживеем). 

Резултатът от моите мисли от всичко казано горе, води до следните изводи:
- Аз трябва да работя за себе си, а не за някой друг, за да оцелявам, а не да спестявам!
- Аз трябва да се усъвършенствам още и още финансовите си умения и да инвестирам в бъдещето си, а не да чакам пенсия!
- Аз трябва да запазя достойнството си, качеството си, идеалите си и т.н., а не да стана част от корупцията, за да оцелея!
- А сега си мисля следното: Дали ще мога да постигна всичко това? Ако продължавам да вярвам и следвам мечтите си- ДА!
- Лесно ли ще ми е?- определено в такава среда и обстановка- НЕ!
- Колко време ще ми отнеме да постигна целите си?- Като за млад човек, който сам се е борил, за да се образова, инвестирал години наред и все още инвестира за образование и няма достатъчно капитал-ДОСТА ВРЕМЕ!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Price Action анализ на основната валутна двойка на W1

                                                         EUR/USD W1      Здравейте уважаеми колеги! Мина доста време от последният м...